Rafet El Roman feat Derya - Unuturum Elbet - Şarkı Sözü Lyrics

Rafet El Roman ft Derya - Unuturum Elbet
Sarki Sozleri Lyrics



Söz: Çağla Zengin, Harun Sürek, Galip Öztürk
Müzik: Harun Sürek, Galip Öztürk
Düzenleme: Steffen Müller



şarkı sözleri:


Denize ay vurmuş bana ne
Gün doğmuş çiçek açmış bana ne
Benim acım aşkımdan sana ne
İstemiyorum gelme

Elini başkası tutmuş bana ne
Gözlerine yabancı dalmış bana ne
Benim acım aşkımdan sana ne
İstemiyorum gelme

loading...
Unuturum elbet
Geri döneceğimi zannet
Bende bittin artık sen
Hesabını tanrıya ver

Bilmiyorum sensiz geçen bu kaçıncı günüm
Hep seni sevmiştim ben oysa göremedin
Haklı haksız kim artık hiç önemli değil
Gece gündüz adını andım duyamadın





Gözlerin kör dilin söylemez oldu
Bu sevgimi hak etmedin







#minbirmahni
#mahnisozleri
#şarkısözü
#lyrics
#mahnilar2019
Rafet El Roman feat Derya - Unuturum Elbet - Şarkı Sözü Lyrics Rafet El Roman feat Derya - Unuturum Elbet - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Ocak 21, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.