Pərviz Bülbülə ft Türkan Vəlizadə - Yox həyatım yox - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Perviz Bulbule ft Turkan Velizade - Yox Heyatim yox
Mahni sozleri,Sarki sozu




Sən əgər varsan, mənə hər şey xoş,
Sən əgər yoxsan, demək hər şey boş.
Sən məni atsan əzizim,
Özgəyə satsan əzizim,
Məni aldatsan əzizim!!?


loading...
Sus danışma belə sözlər,
Baxmaz özgəsinə bu gözlər,
Sevən öz yarın əzizlər.!!!


Məndən əl üzərsənmi!?
Yox həyatım yox !!!
Sevdikcə bezərsənmi!?
Yox həyatım yox!!!


Əllərimi tutarsanmı!?
Gəl həyatım gəl!!!
Özgəsinə satarsanmı!!?
Yox həyatım yox!!


Mənə söz verki, səninəm yalnız!!?
Mənə and içki, qalmaram yalqız!!?
Andını pozsan əgər sən!!
Birdən özgəsini sevərsən!!?
O, zaman gününü görərsən!!!


Can çıxınca bu bədəndən,
Elə şey gözləmə məndən.
De, kim artıqdır ki, səndən!?




#minbirmahni
Pərviz Bülbülə ft Türkan Vəlizadə - Yox həyatım yox - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Pərviz Bülbülə ft Türkan Vəlizadə - Yox həyatım yox - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.