Nuri Serinlendirici - Yasat Meni - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics




Nuri Sərinləndirici - Yaşat Məni
Mahnı Sözləri - Lyrics





Söz/Mus: Xanım İsmayilqızı
-----------





Təkcə səni gəzərəm
Hər əzaba dözərəm
Bəlkə bir gün bezərəm
Məni bir anlıq unutsan...


Səni hər gün anaram
Bu həsrətdən yanaram
Dözməyib odlanaram
Məni bir anlıq unutsan...


Bu həyat sənsiz
Cəhənnəm əzabı
Həsrətə dözməyə
Yox tabım...

Nəqarət:


Yaşat məni xəyalında
Bəlkə səni görmədim
Çıxıb getsəm bu dünyadan
Bil ki təkliyə dözmədim...



Bənd 2:


Sənsiz günüm qaradı
Könül evim yaradı
Göyə yetər fəryadım
Məni bir anlıq unutsan...








#minbirmahni

Nuri Serinlendirici - Yasat Meni - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Nuri Serinlendirici - Yasat Meni - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 24, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.