Natəvan Həbibi - Sən məni başa düşmürsən - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Natavan Hebibi - Sen meni basa dusmursen
Mahni sozleri,Sarki sozu




Hər kəsdən çox sevdiyim insan,
Niyə bu sevgimiz bir həvəs oldu?
Həm yanımda, həm uzaqdasan...
Səni harayladım, soyuqdan dondum!

loading...

Kimə görə yalandı məhəbbət,
Kimə görə ziyandı məhəbbət,
Mənə görə uzandı məhəbbət,
Və canımı sıxdı...!




Sən məni başa düşmürsən! niyə?
Niyə özüm-özümlə danışıram?
Sən məni baha düşmürsən deyə,
Yenə özüm-özümlə dalaşıram!
Sən məni başa düşmürsən! niyə?

Niyə, ümidim olmur, yaşadıram...
Sən başa düşə bilmirsən hələ,
Hələ səni sevirəm, hələ səni sevirəm...
Hələ səni sevirəəəəm!



Hər sözümdə məna axtarmaq,
Mübaisə etmək, adətin oldu !!!
Hər dəfə sıfırdan başlamaq,
Sənə asan gəlir, Mənə çətin oldu...!

Kimə görə yalandı məhəbbət,
Kimə görə ziyandı məhəbbət,
Mənə görə uzandı məhəbbət,
Və canımı sıxdı...!






#minbirmahni
Natəvan Həbibi - Sən məni başa düşmürsən - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Natəvan Həbibi - Sən məni başa düşmürsən - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 11, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.