Mətanət İsgəndərli - Tərk Edəcəyəm - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Metanet terk edeceyem sozleri)

Metanet İsgenderli - Terk edeceyem
Mahni Sozleri - Sarki Sozu




Söz - Zülfüqar Şahsevənli
Mus - Faiq Sücəddinov








Bənd 1

Sən məni nə vaxtsa itirəcəksən,
Ömür vərəqindən silinəcəyəm.
Yox demərəm səni unudacağam,
Mən səni sevərək tərk edəcəyəm.



 
Nəqarət

Sən mənim həyatda çarəsiz dərdim,
Heçvaxt doymadığım ilk məhəbbətim.
Görünür xoşbəxtlik deyil qismətim,
Mən səni sevərək tərk edəcəyəm.


 
Nə qədər gözəl olsa da bu həyat,
Nə qədər şirin olsa da yaşamaq.
Səninlə günü gündən çətin olacaq,
Mən səni sevərək tərk edəcəyəm


 
Bənd 2

Böyük bir günahdır bu məhəbbətim,
Acı gözyaşlarım, qəmli həsrətim.
Sahili görünməz mavi dənizim,
Mən səni sevərək tərk edəcəyəm

 
Nəqarət

Sən mənim həyatda çarəsiz dərdim,
Heçvaxt doymadığım ilk məhəbbətim.
Görünür xoşbəxtlik deyil qismətim,
Mən səni sevərək tərk edəcəyəm.


 
Nə qədər gözəl olsa da bu həyat,
Nə qədər şirin olsa da yaşamaq.
Səninlə günü gündən çətin olacaq,
Mən səni sevərək tərk edəcəyəm







minbirmahni




Mətanət İsgəndərli - Tərk Edəcəyəm - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Metanet terk edeceyem sozleri) Mətanət İsgəndərli - Tərk Edəcəyəm - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Metanet terk edeceyem sozleri) Reviewed by minbirmahni on Ocak 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.