Mirzə Babayev - Axtar Sən Məni - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Mirze Axtar Sen Meni Sozleri)

Mirze Babayev - Axtar sen meni
Mahni Sozleri  - Sarki Sozu



Söz: Nəbi Xəzri
Mus: Emin Sabitoğlu




Əzəldən heç belə bilməzdim səni
Qəlbimdə ilk arzu ilk həvəs oldun
Qışda bahar kimi çox gəzdim mən səni
Yaz gəldi qar kimi görünməz oldun...



loading...


İllər ötüb keçdi arzular təki
İndi səhər axşam axtar sən məni
Qışda bahar təki yazdasa qar təki
Axtarsan nə qədər tapmazsan məni...



#minbirmahni




Mirzə Babayev - Axtar Sən Məni - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Mirze Axtar Sen Meni Sozleri) Mirzə Babayev - Axtar Sən Məni - Mahnı Sözləri,  Şarkı Sözü, Lyrics  (Mirze Axtar Sen Meni Sozleri) Reviewed by noname on Ocak 17, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.