Miri Yusif - Doldur - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Miri Yusif - Doldur
Mahni sozleri,Sarki sozu



1 Bənd

Mən yaranmışam min güzgüdən,
5 günlük dünyada 3 günəm,
Sənə qarışan, sənə dolaşan bütün Əyri yollarda düzgünəm. 



Mən alışmışam ki, üzgünəm,
Dörd divara qarşı küskünəm,
Tez aç qapını qəlbə qonaq gəlib
Ürəyini aç tez süzginən. 


Qəlbim badədir doldur,
Təkcə sevgiylə doldur,
Az qalıb tükənir enerjimiz 
Sevgimizin şarjı 1 faiz!


Nəqarət

Sevgimizin şarjı 1 faiz
Doldur!

2 Bənd

Mən itmişəm ara küçələrdə,
Günə möhtacam qara gecələrdə,
Məni fələk yolumdan etmədi sən Baxışla məni salma dərdə. 

Mən olmuşam səfil bir bəndə
Bəndə bəndə bəndə bəndə bənd oldum. 
Sən saqi mən qonaq,
Sərxoş oluram səni hər görəndə!



Qəlbim badədir doldur,
Təkcə sevgiylə doldur,
Az qalıb tükənir enerjimiz
Sevgimizin şarjı 1 faiz!



Nəqarət

Sevgimizin şarjı 1 faiz
Doldur!







#minbirmahni

Miri Yusif - Doldur - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Miri Yusif - Doldur - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 14, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.