Əhməd Mustafayev - Heç kəsi sənin tək (hec kesi senin tek,mahni sozleri)

Ehmed Mustafayev - Hec kesi senin tek
Mahni sozleri,Sarki sozu


Gülüm xəbərsizsən mənim, qəlbimdən,
Heç kəsi sənin tək sevməmişəm mən.
Bu can xəstə düşüb, sənin dərdindən,
Heç kəsi sənin tək sevməmişəm mən.


loading...
Sən mənim sevgimə vermədin dəyər,
Bir dəfə sevirəm, dedimmi məyər!?
Gözlərim kor olsun yalansa əgər,
Heç kəsi sənin tək sevməmişəm mən.


Gözəlim qəlbimə salmışdım səni,
Birazda olsa sevmədin yəni?!
Nə üçün başa düşmürsən məni,
Heç kəsi sənin tək sevmədim mən,


Sanki tənha quşam,
Mən dar qafəsdə,
Ölsəm gələrsənmi qəbrimin üstə?!
Bunu deyəcəm lap son nəfəsdə.
Heç kəsi sənin tək sevməmşəm mən.








#minbirmahni
Əhməd Mustafayev - Heç kəsi sənin tək (hec kesi senin tek,mahni sozleri) Əhməd Mustafayev - Heç kəsi sənin tək (hec kesi senin tek,mahni sozleri) Reviewed by Mrs-N on Ocak 18, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.