Əhməd Mustafayev ft Elnarə Xəlilova - Sən demə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics(sen deme, mahni sozleri)

Ehmed Mustafayev ft Elnare Xelilova - Sen deme
Mahni sozleri,Sarki sozu






Nədən Gizlədirdin nədən?
Sevdiyini nədən?
Bu qədər vaxtdır məndən...
Nədən açılmırdı ürəyin?
Deyilmirdi sirlərin.
Axı mən elə bilmişdim sevmirsən məni...


loading...



Sən demə o da sevir məni dəli kimi
Sən demə üzü gülürmüş məni görən kimi
Sən demə gizlədirmiş ürəyində sevgini
Artıq bilirəm sevirsən sən də mənim kimi

Sən demə o da sevirmiş məni dəli kimi
Sən demə üzü gülürmüş məni görən kimi
Sən demə gizlədirmiş ürəyində sevgini
Artıq bilirəm sevirsən sən də mənim kimi






#minbirmahni
Əhməd Mustafayev ft Elnarə Xəlilova - Sən demə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics(sen deme, mahni sozleri) Əhməd Mustafayev ft Elnarə Xəlilova - Sən demə - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics(sen deme, mahni sozleri) Reviewed by Mrs-N on Ocak 17, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.