Əhməd Mustafayev - Elə bil - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics (ele bil,mahni sozleri)

Ehmed Mustafayev - Ele bil
Mahni sozleri,Sarki sozu






Söz - Elməddin Həmidov
Musiqi - Əhməd Mustafayev


Necə sevdim necə bildim mən səni
Hər aldığım nəfəsi sən verirdin elə bil
Bu dünyada bir tək sən yaşadırdın sən məni
Yeri göyü aləmi sən bilirdim elə bil


Ürəyimin sevdası
Sevincimin səbəbi
Mənə baxan o gözlər
Həyatımdı elə bil

loading...
Hər şeyimdin sən mənim
Həyatımdan keçərdim
İstə bu canımı
Sənə qurban edərdim
Son arzumdun sən mənim
Hər şeyimi verərdim
Dağıtdın bu dünyamı
Öldürdün məni elə bil




#minbirmahni
Əhməd Mustafayev - Elə bil - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics (ele bil,mahni sozleri) Əhməd Mustafayev - Elə bil - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics (ele bil,mahni sozleri) Reviewed by Mrs-N on Ocak 18, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.