Halil Sezai - Duyanlara Duymayanlara - Şarkı Sözü Lyrics

Halil Sezai - Duyanlara Duymayanlara
Sarki Sozleri Lyrics




Söz - Müzik: Sezgin Büyük
Düzenleme: Ekin Eti
------------------------------





Her şey her şey senin için
Dualarım duygularım
Düşlerim de bakışların
Hep seni söylüyor şarkılarım


Umrumda değil kim duyarsa duysun
Varsın olsun kim görürse görsün
Bırak gitmeyi kolay mı sanıyosun
Söyle sevgimi herkesler duysun

loading...
Duyanlara duymayanlara
Soranlara sormayanlara
Ben onu seviyorum cok seviyorum
Seviyorum seviyorum seviyorum


Her şey her şey senin için
Dualarım hayallerim
Arzularım göz yaşlarım
Hep sana olacak sarılışlarım

Boş ver ne derlerse desinler
Saklama sende bunu söyle bunu bilsinler
İsterse bizi vurup öldürsünler
İnan bu aşkımı silemezler...






#minbirmahni 
#cengizkurtoğlu





Halil Sezai - Duyanlara Duymayanlara - Şarkı Sözü Lyrics Halil Sezai - Duyanlara Duymayanlara - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Ocak 22, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.