Günay İbrahimli - Dəlisiyəm gecənin - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics(delisiyem gecenin,mahni sozleri)

Gunay Ibrahimli - Delisiyem gecenin
Mahni sozleri,Sarki sozu





Soyuq sabahın nədir günahı
Səbəb günəş işıq ya da nur deyil
Mənim tamahım gecədir axı
Bahar gəlsə belə şəhərə yox meyil…



Yağışın damlaları vurub
Aparır günahları
Gecənin ömrü uzun olsun
Geciksin sabahları
Hara gizlənsən də sən
Taparam səni mən yenə
Harda olsan soruşub araram səni mən yenə **

loading...


Dəlisiyəm gecənin
Sakiniyəm mən artıq
Bu sehrli küçənin silinməz o izləri
Bir an könlüm keçənin
Aşiqiyəm mən artıq
Ürəyimə köçənin sərhədi yox
o saf hisslərim sənin üçün insan







#minbirmahni
Günay İbrahimli - Dəlisiyəm gecənin - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics(delisiyem gecenin,mahni sozleri) Günay İbrahimli - Dəlisiyəm gecənin - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics(delisiyem gecenin,mahni sozleri) Reviewed by Mrs-N on Ocak 16, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.