Gripin - Beni Boş Yere Yorma - Şarkı Sözü Lyrics

Gripin - Beni Bos Yere Yorma
Sarki Sozleri Lyrics



Söz: Birol Namoğlu, Haluk Kurosman
Müzik: Haluk Kurosman, Birol Namoğlu, Arda İnceoğlu


Yarınlar için bir söz veremem
Bilemem, bu ömre kaç hayat daha sığar
Biz kelebeklerin kaç yarını var?
Bir nefes etmez görüp göreceklerim

loading...
Şimdi bir masal anlat bana
Kahramanı benmişim gibi
Yere düşen üç elmadan
Her biri benmişim gibi
Sonra topla beni düştüğüm yerden


Beni boş yere yorma
Derdim deniz, efkarım derya
Kelimeler yandı yanıyor hala
Sende hiç ben kalmadıysa
Ömrümü al da git üstü kalsın


Hiç bitmiyor sonbaharım
Baş başa düşen yapraklarım
Bütün unuttuklarıma kendi adını yaz
Ve sonra topla beni düştüğüm yerden


Gidiyorsan ardına bakma
Gitmeler var bakışlarında
Sözü uzatma bu bir vedaysa
Armağan olsun varlığım, yokluğuna


#minbirmahni


Gripin - Beni Boş Yere Yorma - Şarkı Sözü Lyrics Gripin - Beni Boş Yere Yorma  - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Ocak 21, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.