Flora Kərimova - Gözlərimdən Çəkilmə - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Flora Kerimova - Gozlerimden Cekilme
Mahni Sozleri - Sarki Sozu




Söz: Dəmir Gədəbəyli
Mus: Elza İbrahimova
İfa: Flora Kərimova, 1983
Müşayiət: Gülarə Əliyeva, "Dan ulduzu" İns Ans.



1.

İnan, köhnə dostum, mənim sözümə,
Gözün sataşdımı mənim gözümə?
Od yağmaz üzünə baxışlarımdan,
Əsər yox əzəlki yanar gözümdən.

loading...


Ayrıldıq, üz-üzə gələ bilmədik,
Sevinə bilmədik, gülə bilmədik.
O uca, o gözəl, saf məhəbbətin
Heyif ki, qədrini bilə bilmədik.


Nəqarət:

Daha yad olmuşuq, yad olmuşuq biz,
Ayrı sevdalara, ayrı sevgiyə
Həmdəm kəsilibdir ürəklərimiz.

2.

İncimə, gözəl dost, sözümdən mənim,
Kimi yandırsa da, səni yandırmaz.
Daha çəkinmə gəl, gözümdən mənim.
Daha çəkinmə gəl, gözümdən mənim.













#minbirmahni
#florakərimova
#florakarimova
#flora
#xalqartisti
#mahnilar
#azerikaraoke
#mahnisozleri
#şarkısözü
#lyrics
Flora Kərimova - Gözlərimdən Çəkilmə - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Flora Kərimova - Gözlərimdən Çəkilmə - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.