Emrah - Sen Affetsen Ben Affetmem - Şarkı Sözü - Lyrics




Emrah - Sen Affetsen Ben Affetmem
Şarkı Sözleri - Lyrics

Söz: Ali Tekintüre Müzik: Burhan Bayar Düzenleme: Burhan Bayar
---


Tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem Bütün zalim olanları sen affetsen ben affetmem
Sen tanrısın affedersin Bağışlarsın kulum dersin Neler çektim sen bilirsin Sen affetsen ben affetmem
Ağlatıp da gülenleri Terk edip de gidenleri Sevilip sevmeyenleri Sen affetsen ben affetmem
Ümidimi kıranları Bu dünyayı yakanları Dar günde bırakanları Sen affetsen ben affetmem Boynu bükük koyanları Sen affetsen ben affetmem






minbirmahni
Emrah - Sen Affetsen Ben Affetmem - Şarkı Sözü - Lyrics Emrah - Sen Affetsen Ben Affetmem - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 30, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.