Emrah ft İzel - Mecbur Kaldım - Şarkı Sözü - Lyrics





Emrah feat İzel - Mecbur Kaldım
Şarkı Sözleri - Lyrics




Mecbur Kaldım (düet. İzel) Söz: Tahir Paker Müzik: Burhan Bayar Düzenleme: Burhan Bayar
---



Sonbahar mevsimi gibi Sarardım yaprak yaprak Kurtulamam aşkından Tutsağım tutsak Senden ayrı yaşamak Yaşadıkça kahrolmak Sana tutsağım tutsak Mecbur kaldım, mecbur kaldım Senden ayrı yaşamaya Mecbur oldum, mecbur oldum Yüreğime taş basmaya Gözlerine baktım kaldım Sana birşey anlatmadım Kendi dertlerim için Bir de seni yakmadım Söyleseydin aşk bitmezdi Yıllar boş yere geçmezdi Paylaşırdım her kahrını Bu hasret böyle sürmezdi Söyle, söyle Neden ayrıldık biz? Söyle sevgilim söyle Şimdi artık sana döndüm Dertleri maziye gömdüm Sorma artık bana birşey Canımı vermeye geldim Yolumuz mutluluk yolu Önümüz de hayat dolu Beraberce yürüyelim Ne olursa olsun sonu







minbirmahni




Emrah ft İzel - Mecbur Kaldım - Şarkı Sözü - Lyrics Emrah ft İzel - Mecbur Kaldım - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 28, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.