Elnar Xəlilov - Məcnun - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Elnar Xelilov - Mecnun
Mahni sozleri,Sarki sozu


Sevgilim Sənin Üçün
Sənin Üçün Varam
Bu Sevdadan.
Mən Məcnun Kimi Səhrada
Gəl Elə Sev ki, Elə Sevən Olmasın Dünyada.

loading...




Sevgilim Sənin Üçün
Sənin Üçün Varam
Bu Sevdadan.
Mən Məcnun Kimi Səhrada
Gəl Elə Sev ki, Elə Sevən Olmasın Dünyada.



Bir Nəfəs Kimi, Doğma Kəs Kimi,
Gəldin Həyatıma Sən.
Ömrümü Bəzədin, Aşiqin Elədin,
Çöllərə Düşdüm Mən.




Sənlə Tapdım Sevginin Özünü,
Çəkmə Gözümdən Süzgün Gözünü
Yaxşı ki, Varsan Tək Mənə Yarsan
Ruhumu Sarsan Sən




Sevgilim Sənin Üçün
Sənin Üçün Varam
Bu Sevdadan.
Mən Məcnun Kimi Səhrada
Gəl Elə Sev ki, Elə Sevən Olmasın Dünyada.



Bir Nəfəs Kimi, Doğma Kəs Kimi,
Gəldin Həyatıma Sən.
Ömrümü Bəzədin, Aşiqin Elədin,
Çöllərə Düşdüm Mən.



Sənlə Tapdım Sevginin Özünü,
Çəkmə Gözümdən Süzgün Gözünü
Yaxşı ki, Varsan Tək Mənə Yarsan
Ruhumu Sarsan Sən



Sevgilim Sənin Üçün
Sənin Üçün Varam
Bu Sevdadan.
Mən Məcnun Kimi Səhrada
Gəl Elə Sev ki, Elə Sevən Olmasın Dünyada.









#minbirmahni
Elnar Xəlilov - Məcnun - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Elnar Xəlilov - Məcnun - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 12, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.