Ebru Gündeş - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı - Şarkı Sözü - Lyrics



Ebru Gündeş - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı

Sarki Sozleri - Lyrics






KİM BU GÖZLERİNDEKİ YABANCI (Şarkı Sözleri) Söndü içimin ateşi bitti, bıktım yalanlarından Zorla ele avuca sığmaz aşk kop gel günahlarından Nazın sitemin belli değil, ben senin neyinim anlayamadım Sevda ateşin aynı değil ilk defa üşüyorum kollarında Kim bu gözlerindeki yabancı Yaralar beni yüreğimden Hani ben olacaktım, yalancı Başının tacı Bugünün, yarınları günahkar Yakanı bırakmaz ellerim Hani ben olacaktım yalancı Başının tacı


--- Söz : Yıldız Tilbe Müzik: Yıldız Tilbe Düzenleme: Erhan Bayrak







minbirmahni
karaokesozler
İbrahimTatlises
EbruGundes2019

Ebru Gündeş - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı - Şarkı Sözü - Lyrics Ebru Gündeş - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 31, 2019 Rating: 5

1 yorum:

  1. Yabancı şarkılar mı arıyorsunuz? Aradığınız yabancı şarkılar burada: yabancı müzikler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.