Ebru Gündeş - Ben De Bir İnsan Evladıyım - Şarkı Sözü - Lyrics




Ebru Gündeş - Ben De Bir İnsan Evladıyım
Sarki Sozleri - Lyrics






BEN DE BİR İNSAN EVLADIYIM



Şarkı Sözleri:

Bir karşılık göremeden Sevmek neymiş Yar sayende öğrendim ben Nasıl zormuş
Aşk benim gönlümdeki suç değil Kalp benim içimdeki taş değil Sel beni gözümdeki yaş değil Seni ne çok sevdim
Ben de bir insan evladıyım Elde değil ki sevdalıyım Yar diye bir gün yanına Yatamadım
Can heder oldu…


--- Söz: Günay Çoban Müzik: Niran Ünsal Düzenleme: Taşkın Sabah










#minbirmahni
#karaokesozler




Ebru Gündeş - Ben De Bir İnsan Evladıyım - Şarkı Sözü - Lyrics Ebru Gündeş - Ben De Bir İnsan Evladıyım - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 31, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.