Damla - Dedilər - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Damla dediler sozleri)

Damla - Dediler
Mahni Sozleri - Sarki Sozu





Söz/Mus: Elçin Məhərrəmov




Dedilər,dedilər aldadır, inanmadım Dedilər unut onu, saxtadır bacarmadım

100 səhvinə göz yumdum 1 səhvimdə sildin məni Bu sevgidə düz mən oldum Sən görəsən sevdinmi məni

Sən bilə bilməzsən Sənsiz yaşamağn nə olduğunu
loading...
İnan çoxdan unutmuşam Sən gedəni ürəyimin vurdugunu

Sən bilə bilməzsən Sənsiz yaşamağn nə olduğunu Heyf cox gec anladım Bu sevginin başdan yalan oldugunu

100 səhvinə göz yumdum 1 səhvimdə sildin məni Bu sevgidə düz mən oldum Sən görəsən sevdinmi məni

Sən bilə bilməzsən Sənsiz yaşamağn nə olduğunu İnan çoxdan unutmuşam Sən gedəni ürəyimin vurduğunu

Sən bilə bilməzsən Sənsiz yaşamağn nə olduğunu Heyf cox gec anladım Bu sevginin başdan yalan olduğunu









#minbirmahni
Damla - Dedilər - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Damla dediler sozleri) Damla - Dedilər - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Damla dediler sozleri) Reviewed by minbirmahni on Ocak 17, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.