Damla - Darağımla - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Damla - Daragimla
Mahni sozleri,Sarki sozu



Sən məni unutmaq istəsən əgər
Açma qapısını otağımızın
Sən məni unutmaq istəsən əgər
Unut qoxusunu yatağımızın


Sən məni unutmaq istəsən əgər
Açma qapısını otağımızın
Sən məni unutmaq istəsən əgər
Unut qoxusunu yatağımızın


loading...
Darağımla saçlarını darama
Mənim əllərimi hiss edəcəksən
Yad şəhərə qaçmağa da çalışma
Məni də qəlbində götürəcəksən


Darağımla saçlarını darama
Mənim əllərimi hiss edəcəksən
Yad şəhərə qaçmağa da çalışma
Məni də qəlbində götürəcəksən

Məni unutmağın həvəsindəsən
Axı nədir sənin mənimlə dərdin
Bu sonsuz sevgimin əvəzində sən
Ayağım altına həsrəti sərdin

Darağımla saçlarını darama
Mənim əllərimi hiss edəcəksən
Yad şəhərə qaçmağa da çalışma
Məni də qəlbində götürəcəksən


Darağımla saçlarını darama
Mənim əllərimi hiss edəcəksən
Yad şəhərə qaçmağa da çalışma
Məni də qəlbində götürəcəksən



#damladaragimla
#daragimlamahnisozleri
#daraqimla
#damla2019
#azerikaraoke
#mahnisozleri



Damla - Darağımla - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Damla - Darağımla - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 09, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.