Azərin - Səni İtirəndən - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Azerin - Seni İtirenden
Mahni Sozleri - Sarki Sozu


"Səni itirəndən"
Söz-mus: Məryəm Əlibəyli
İfa: Azərin, 1990
Aranj: Yaşar Baxış

1.
Səni itirəndən hər şey dəyişib.
Sənsizliyə həyat artıq öyrəşib.
Mənim ürəyimə göz yaşı səpib.
Harda qalmısan, məni atmısan?

loading...
Nəqarət:
Səni itirəndən ağlar gəzirəm,
Dərdimi heç kimə söyləməyirəm.
Mən səni hər zaman bil, gözləyirəm.
Harda qalmısan, məni atmısan?
Səni itirəndən tənha gəzirəm,
Dərdimi heç kimə söyləməyirəm.
Mən səni hər zaman bil, gözləyirəm.



2.
Sən yoxsan, itirib güllər rəngini,
Dünya gözəlliyini, quşlar səsini.
Yaddaşım unudub sənin rəsmini.
Harda qalmısan, məni atmısan?
Qayıt, mən səni gözləyirəm,
Gözləyirəm...













#minbirmahni
Azərin - Səni İtirəndən - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Azərin - Səni İtirəndən - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 12, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.