Aygün Kazımova - Şəhidlər - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Sehidler sozleri) Text

Aygun Kazimova - Sehidler
Mahni Sozleri  - Sarki Sozu


Bir namərdin gülləsinə tuş oldum
Bir gözəlin gözlərində yaş oldum
Neçə Şəhidlərlə mən yoldaş oldum
Məni qəbrə uzatmayın amandı...

Mərd oğullar Şəhid oldu bu eldə
Neçə gəlin dul qalıbdır evində
Məndə oldum Şəhidlər cərgəsində
Məni qəbrə uzatmayın amandı...

Mən ölümlə qarşılaşdım döyüşdə
Kədərləndik biz bu acı görüşdə
Can verəndə ağlayırdı ölüm də
Məni qəbrə uzatmayın amandı...







#minbirmahni


loading...


Aygün Kazımova - Şəhidlər - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Sehidler sozleri) Text Aygün Kazımova - Şəhidlər - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (Sehidler sozleri) Text Reviewed by noname on Ocak 20, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.