Asif Məhərrəmov - Lazımsan - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics





Asif Meherremov - Lazimsan
Mahni Sozleri - Lyrics



Söz / Mus - Anar Yusifzadə
---


Bir yandan gedişin bir yandan bir ömür dərdinlə yaşıyan var Bilmirsən hələ də gizlincə adını qəlbində daşıyan var

İnsafın olsun ay zalım Gəl məni bu qədər yandırma Hər nə desən qəbul edərəm Sevgimi yalan adlandırma

Sevdisə sevəcək hökm edə bilmək olmur ki ürəyə Mən səni qısqanıram bu yağan yağışa bu əsən küləyə Bəlkə də sən mənim ömrümə bəxtimə yazılan yazımsan Ama onu bilki sən mənə son nəfəsiməcən lazımsan


Olmur ki yaşamaq sənsiz heç həyatım virandır gələsən sən İstərdim nə çəkir həsrətdən bu ürək vurmur heç biləsən sən


Ey könül evimin sultanı Yar yardan ayrı durmaz ki Niyə başa düşmürsən sənsiz Mənim də ürəyim vurmaz ki


Sevdisə səvəcək hökm edə bilmək olmur ki ürəyə Mən səni qısqanıram bu yağan yağışa bu əsən küləyə Bəlkə də sən mənim ömrümə bəxtimə yazılan yazımsan Ama onu bilki sən mənə son nəfəsiməcən lazımsan





minbirmahni


Asif Məhərrəmov - Lazımsan - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Asif Məhərrəmov - Lazımsan - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 29, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.