Ağam İstanbulu Mesken mi Tuttun - Şarkı Sözü Lyrics (Halk Türküleri)

Halk Türküleri
Şarkı Sözleri Lyrics




AĞAM  İSTANBULU  MESKEN Mİ   TUTTUN




Ağam İstanbul’u mesken mi tuttun
Gördün güzelleri beni unuttun
Sılaya gelmiye yemin mi ettin
Aylar tamam oldu, yıllar tükenmez
Bakarım yollara yiğidim gelmez 


Kapının önünden bir garip geçti
Bir cevap söz ile bağrımı deşti
Gelirim dedi de gurbete düştü
Aylar tamam oldu, yıllar tükenmez
Bakarım yollara yiğidim gelmez

Ağamın giydiği ketenden gömlek
Dünyada yoğumuş öksüze gülmek
Yakışır mı bana bu yaşta ölmek
Aylar tamam oldu, yıllar tükenmez
Bakarım yollara yiğidim gelmez


Verdiğin yazmayı ateşte yaktım
Kül ettim ömrümü yoluna baktım
Ya senin tecellin, ya benim bahtım
A ylar tamam oldu, yıllar tükenmez
Bakarım yollara yiğidim gelmez

Ana getir postalımı giyeyim
Karanlık kabire nasıl gireyim
Yaşım küçük nasıl sual vereyim
Aylar tamam oldu, yıllar tükenmez
Bakarım yollara yiğidim gelmez

Varayım gideyim ıssız yurtlara
Derdimi dökeyim yeşil otlara
Anam yok ki her derdime katlana
Aylar tamam oldu, yıllar tükenmez
Bakarım yollara yiğidim gelmez



#minbirmahni
#karaokesözler



Ağam İstanbulu Mesken mi Tuttun - Şarkı Sözü Lyrics (Halk Türküleri) Ağam İstanbulu Mesken mi Tuttun - Şarkı Sözü Lyrics (Halk Türküleri) Reviewed by noname on Ocak 31, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.