Mən səni axtarıram - Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics



Mahni Sozleri Lyrics Şarkı Sözü

"Mən səni axtarıram"
Söz: Dadaş Mehdi
Mus: Faiq Sücəddinov
İfa: Zeynəb Xanlarova, 1988


1.
Ay gülyanaq gülərüz
Ay şirindil, şirinsöz
Ay qaratel, qaragöz
Mən səni axtarıram,
Mən səni axtarıram.


Arzumun qanadında,
Həsrətimin odunda,
Bəxt ulduzum adında,
Mən səni axtarıram,
Mən səni axtarıram.


Nəqarət:
Xəyalımda min soraq,
Eşqin əlimdə çıraq,
Aləmə salıb haray,
Mən səni axtarıram,
Mən səni axtarıram.

2.
Qoyma yanam, amandır,
Qəlbim ağlar kamandır,
Sevgin mənə dərmandır,
Mən səni axtarıram,
Mən səni axtarıram.

Kimə deyim bu dərdi?
Məni külə döndərdi.
Gülüm,  kaş ki, biləydin,
Mən səni axtarıram,
Mən səni axtarıram.


MinBirMahnı
Mən səni axtarıram - Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics Mən səni axtarıram - Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Aralık 04, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.