Aygün Kazımova - Dola Mənə Qolunu - Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics


Aygun Kazimova
Dola mene qolunu
Mahni Sozleri

Söz: Cəlal Qurbanov
Mus: Faiq Sücəddinov



Dinlə bu ürəyimi
Onun sənə sözü var.
Torpaq suya möhtac tək
Sənə ehtiyacım var...
Gəl dayanaq üz üzə
Mənə biraz nəfəs ver.
Dola mənə qolunu
Qollarınla qəfəs ver.
loading...
Sıx köksünə sən məni
Yoxdur mənə özgə yer.
Oxşa məni sevgilim
Saçlarıma sığal çək.
Səni sevən birinə
Nəfəsinlə nəfəs ver.
Dola mənə qolunu
Qollarınla qəfəs ver.
İstəyirəm sevgilim
Məni elə sevəsən...
Sevgimizi hər kəsə
Bu nəğməylə deyəsən.
Gəl dayanaq üz üzə
Mənə biraz nəfəs ver.
Dola mənə qolunu
Qollarınla qəfəs ver.
MinBirMahnı
Aygün Kazımova - Dola Mənə Qolunu - Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics Aygün Kazımova - Dola Mənə Qolunu - Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Aralık 13, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.