Sevil & Sevinc - Necəsən - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü Lyrics


Sevil ve Sevinc Bacilari - Necesen
Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics


Ey canan bu can xəstədir,
Elə bil ürəyim qəfəsdədir.
Ey canan bu can xəstədir,
Ey canan ürəyim qəfəsdədir.
Ama məni sorma,məni boş ver
Önəmli olan sənsən De necəsən?




Ama məni sorma,məni keç
Önəmli olan sənsən,
De necəsən? Həyatın necədir?
Özün necəsən?
İşlərin necədir?
Özün necəsən?
Ama məni sorma,məni keç
Önəmli olan sənsən.
De necəsən?



Demisən ki,dəyişib hislərim
Onda niyə doldu gözlərin?
Dedilər ki,unutmusan o günləri
Deyilənləri boş ver
De necəsən?
Həyatın necədir?
Özün necəsən?
İşlərin necədir?
Özün necəsən?
Ama məni sorma,məni keç
Önəmli olan sənsən.
De necəsən?
Önəmli olan sənsən De necəsən???



MinBirMahni
Sevil & Sevinc - Necəsən - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü Lyrics Sevil & Sevinc - Necəsən - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Ekim 19, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.