Elvin Mirzezade - Dushun Meni - Mahni Sozleri - Lyrics - Sarki Sozu





Elvin Mirzezade - Dusun Meni
Mahni Sozleri, Lyric


Düşün məni, gecə səhərə çatana qədər 
Düşün məni, gözün yuxuya dalana qədər 
Düşün məni, zalımın zülmünnən 
Kağız qələmi tapana qədər 
Göz səni axtarana qədər ...

Salma yadə, nə badə badə badə
Arxasıyca gedər yadə
Düşər sevgili yar intizarə
Ömrü gedər, sevgi bitər birgün gözlərimdə 
Mənim sevgim, mənim sözlərimdə

Xəyallarım, niyə yarım qaldı xəyallarım 
Mən ağalaram
Gecələri səni mən yuxuda görüb sayaqlaram
Cırdığım onca şəkillər birdə
Yazdığın məktubu oxuyub mən ağlaram...

Düşün məni, düşün məni
Düşün məni, zalımın zülmünnən Kağız qələmi tapana qədər
Göz səni axtarana qədər

Yazar sənnən şair, yazar gecə
Birgün vaxtı gələr, birgün bezər gecə 
Səhəri unutmaq çətin olur necə
Keçər gecə, keçər necə 

Əllərimnən əllərini, çək canım soyut məni 
Desələr sevgi yoxdu, göstər sübut məni 
Etmə şair, etmə yazar sadəcə avut məni 
Mən unuda bilmədim heç
Bacarsan unut məni...
Elvin Mirzezade - Dushun Meni - Mahni Sozleri - Lyrics - Sarki Sozu Elvin Mirzezade - Dushun Meni - Mahni Sozleri - Lyrics - Sarki Sozu Reviewed by minbirmahni on Eylül 13, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.