İlhamə Quliyeva - Neylərsən, Mahnı Sözləri

İlhame Quliyeva - Neylersen, Mahni Sozleri



Ürəyimi sənə açsam
Dərdlərimi sənə danışsam
Neylərsən mənə, görən neylərsən
Yarama məlhəm diləsəm
Səndən imdad istəsəm
Neylərsən mənə, görən neylərsən...

Nəq...

Sənsiz ölərəm desəm,
Sənə sevgilim desəm,
Səni vevirəm desəm
Neylərsən mənə, görən neylərsən
Yarama məlhəm diləsəm
Səndən imdad istəsəm
Neylərsən mənə, görən neylərsən...

2

Qarşını kəsib ağlasam
Qapını döyüb yalvarsam,
Neylərsən mənə görən neylərsən
Yarama məlhəm diləsəm
Səndən imdad istəsəm
Neylərsən mənə görən neylərsən...

Söz: Nuridə
Mus: Faiq Sücəddinov

İlhamə Quliyeva - Neylərsən, Mahnı Sözləri İlhamə Quliyeva - Neylərsən, Mahnı Sözləri Reviewed by minbirmahni on Haziran 10, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.