Rəşid Behbudov, Sevgilim , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus

RESHİD BEHBUDOV ,
SEVGILIM,
Mahni sozleri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı

1 ci bənd

Sən mənə bir dəstə gül verdin ay qız
Qalmadı nə qüssəm , nə də ki, dərdim.
O gülün yerinə mən sənə , ay qız
Sevgilərlə  dolu qəlbimi verdim...



loading...



- nəq -

Sevgilim... sevgilim...
Könlümün səsinə cavab ver mənim
Sevgilim , sevgilim
Qəlbimin səsinə cavab ver mənim...

2 ci bənd

Bu gün sahilə çıxaq yenə gəzməyə,
Saçını darasın qoy sərin külək.
O gülü neylərəm , könlünü ver mənə,
Qoy yenə çırpınsın sinəmdə ürək...

- nəq -

Sevgilim... sevgilim...
Könlümün səsinə cavab ver mənim
Sevgilim , sevgilim
Qəlbimin səsinə cavab ver mənim...


Söz: Ənvər Əlibəyli
Mus: Rauf Haciyev


Rəşid Behbudov, Sevgilim , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Rəşid Behbudov,  Sevgilim , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Reviewed by minbirmahni on Mart 15, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.