Nuri Sərinləndirici, Yar Yar , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus + Mp3


NURİ SERINLENDIRICI,
YAR YAR
Mahnı Sözləri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı


Yar Yar Minus Mp3 Yukle / Download

1 ci bənd

loading...
Bir az mənə qulaq as
Bir az məni sən anla
Axı mənim kimim var
Bu fani dünyamızda...


Yalnız səni görürəm
Ürəyimin gözüylə
Səni çox qısqanıram
Sənin öz nəfəsinə...

- nəq -

Mən özümü unutmuşam
Necə idim, gör nə olmuşam
Eşqindən məcnun olmuşam
Yar , yar, yar , yar...

Can istəsən canım fəda
Bir sözünə ömrüm fəda
Təki mənə etmə vida
Yar... yar... yar... yar...

2 ci bənd

Yetməz mənə bir ömür
Danışmağa sevgimnən
Dryirlərki danışmaz
Susar erəkdən sevən...

Bunun nəyin gizlədim
Bir günah işləmədim
Canımnan çox sevirəm
Sənə necə deməyim...

- nəq -

Can istəsən canım fəda
İlk sözünə ömrüm fəda
Təki mənə etmə vida
Yar, yar , yar , yar...

Dərdliyəm, dərdim sənsən
Qəmliyəm, qəmim sənsən
Gözümdəki nəmim sənsən
Yar... yar... yar...  yar...





Nuri Sərinləndirici, Yar Yar , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus + Mp3 Nuri Sərinləndirici,  Yar Yar , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus + Mp3 Reviewed by minbirmahni on Mart 12, 2016 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.