Mirzə Babayev, Sən Mənim Mən sənin, Mahnı Sözləri, Lyrics

MİRZE BABAYEV ,
SEN MENİMSEN MEN SENİN
Mahni sozleri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı

1 ci bənd

Qara gözün aldı canım,
Qəlbimdədir arzu kamım.
Gözəllərə naz yaraşır,
Vüsalına var gümanım...


- nəq -

Gül gözəl, bil gözəl,
Sən mənimsən mən sənin...

- zil -

Gəzdim Azərbaycanı,
Tapdım sənim kimi ceyranı,
Gəl mənə naz eyləmə ,
Olum gözlərinin qurbanı... Heyranı...

Gül gözəl, bil gözəl,
Sən mənimsən mən sənin...

2 ci bənd

Ətirli güllər üzərəm,
Tellərini mən bəzərəm.
Sən elimin göyçəyisən,
Hər dərdinə mən dözərəm...


Söz: Zeynal Cabbarzadə
Mus: Tofiq Quliyev
Mirzə Babayev, Sən Mənim Mən sənin, Mahnı Sözləri, Lyrics Mirzə Babayev,  Sən Mənim Mən sənin, Mahnı Sözləri, Lyrics Reviewed by minbirmahni on Mart 25, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.