Eyyub Yaqubov, Azəri Torpağı , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus

EYYUB YAQUBOV,
AZERİ TORPAGİ ,
Mahni sozleri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı


1 ci bənd

Olmuşam mən yurdumun
Nabranında, göy gölündə,
Novxanı bağlarında,
Digər səfalı yerində.
Göz açan da bakıdan,
Almışam mən ilhamımı
Necə də sevməyim mən
Doğma Azərbaycanımı.



loading...



- nəq -

Azəri torpağının hamımız övladıyıq,
Bakı bizim anamız, ona canla bağııyıq.
Sən saç ey günəşim Azərbaycanıma
Əzizidir mənə vətənim,
Mən bağlıyam Bakıma...

2 ci bənd

Əyandı bakımın tarixi, keçmiş dünyası
Şirvanşahlar sarayı, içəri şəhər,
Qız qalası.
O vaxtan bu günə kimi əzizləyir yadigarı
Keçmiş illər xatiri Azərbaycan diyarı...

- nəq -

Azəri torpağının hamımız övladıyıq,
Bakı bizim anamız, ona canla bağııyıq.
Sən saç ey günəşim Azərbaycanıma
Əzizidir mənə vətənim,
Mən bağlıyam Bakıma...

3 cü bənd

Getdikcə qədim bakı
Günü - gündən cavanlaşır,
Mavi xəzər sahilin,
Hər yan əlvan, yaşıllaşır
Bakıma hər yandan
Tez tez qonaqlar axışır
Vətənim çox gözəldir,
Hamı deyir, hamı danışır...

- nəq -

Azəri torpağının hamımız övladıyıq,
Bakı bizim anamız, ona canla bağııyıq.
Sən saç ey günəşim Azərbaycanıma
Əzizidir mənə vətənim,
Mən bağlıyam Bakıma...








Eyyub Yaqubov, Azəri Torpağı , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Eyyub Yaqubov,  Azəri Torpağı , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Reviewed by minbirmahni on Mart 14, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.