Brilyant Dadaşova, Bayatılar , Mahnı Sözləri, Lyrics

BRILYANT DADASHOVA,
BAYATİLAR ,
Mahni sozleri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı


Ürəyimdə ayaz var
Nə qış gedir nə yaz var
Oyatma bənövşəni
Kol dibində ayaz var...



Kədərli baxmayaydı
Göz yaşım axmayaydı
Yad baxanda bu yana
Yar, yada baxmayaydı...

Bu dünya çətin qala
Yolları çətin qala
Yaxşı yarı yazda gəz
Payıza çətin qala...

Qalanın daşı oldum
Gözünün yaşı oldum
Fünyafa gün görmədim
Sevəndə naşı oldum...

Yenə də axşam oldu
Gün keçdi axşam oldu
Gecələr mən alışdım
Əriyən şam oldu...

Yanımda qal birazda
Göz yaşlarım Arazada
Yar yuxusun danışıb
Şəkli qalıb Arazda...

Söz: Vahid Əziz
Mus: Eldar Mansurov
Brilyant Dadaşova, Bayatılar , Mahnı Sözləri, Lyrics Brilyant Dadaşova,  Bayatılar , Mahnı Sözləri, Lyrics Reviewed by minbirmahni on Mart 17, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.