Mir Yusif & Zülfiyyə Xanbabayeva, İki Doğma İnsan, Mahnı Sözləri, Lyrics

ZÜLFIYYƏ XANBABAYEVA
MİR YUSIF
İKİ DÖĞMA İNSAN
Mahnı Sözləri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı

1 ci bənd

Heç olubmu dünyadan
baş götürüb qaçmaq arzun?
Heç olubmu söyləmisən elvida…?
De olubmu quş olub
səmalara uçmaq arzun?
De olubmu tək qalmısan dünyada?


Gözlərimdə qəm,sənə danışım dərdlərimdən,
Məni dinlə,
Ol mənə həmdəm.

-nəq-

Dostum,heç olubmu
haqqsızlıq önündə sadəcə susdun?
Heç olubmu keçmişin
boz vərəqlərini pozdun?
Xəbərin de varmi heç
arxaya bax bir ömür ötdü?
Dosum,ora kimlər gəlib kimlər getdi...

2 ci bənd

Heç olubmu həsrətin
oxlarına tuş gəlmisən?
Heç olubmu düşünmüsən keçəcək…?
De mənə, de heç olubmu
bir anlıq kövrəlmisən,
Biləndə ki, burdan hamı köçəcək?…

Gözlərimdə qəm,sənə danışım dərdlərimdən,
Məni dinlə,
Ol mənə həmdəm...
Mir Yusif & Zülfiyyə Xanbabayeva, İki Doğma İnsan, Mahnı Sözləri, Lyrics Mir Yusif & Zülfiyyə Xanbabayeva,  İki Doğma İnsan, Mahnı Sözləri, Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 18, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.