İlhamə Quliyeva, Neylərsən , Mahnı Sözləri, Lyrics

İLHAMƏ QULIYEVA
NEYLƏRSƏN
Mahnı Sözləri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı

1 ci bənd

Ürəyimi sənə açsam,
Dərdlərimi sənə danışsam,
Neylərsən mənə görən, neylərsən?

loading...

Yarama məlhəm istəsəm,
Səndən imdad diləsəm,
Neylərsən mənə görən, neylərsən?

- zil -

Sənsiz ölərəm desəm,
Sənə səninəm desəm,
Səni sevirəm desəm,
Neylərsən mənə görən, neylərsən?

- nəq -

Qarşını kəsib ağlasam,
Qapını döyüb yalvarsam,
Neylərsən mənə görən, neylərsən?

Yarama məlhəm istəsəm,
Səndən imdad diləsəm,
Neylərsən mənə görən, neylərsən?

Sənsiz ölərəm desəm,
Sənə səninəm desəm,
Səni sevirəm desəm,
Neylərsən mənə görən, neylərsən?







Söz: Nuridə Atəş
Musiqi: Faiq Sücəddinov
İlhamə Quliyeva, Neylərsən , Mahnı Sözləri, Lyrics İlhamə Quliyeva,  Neylərsən , Mahnı Sözləri, Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 27, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.