Ağadadaş Ağayev Sən Oldun Mahnı Sözü

Sən Oldun
Mahni Sozleri
Online mahni Kitabi



-1 ci bənd -

Hər yerdə hər zaman
Sınayıram mən səni
Gah səndən küsürəm
Qınayıram mən səni

Həmişə yaxşı günümdə
Gözüm səni axtarır
Ən çətin günümdə
Arayıram mən səni

Dərd çəkib mənimlə
Bir sevinib şən oldun
Yenədə axırda mənə qalan
Sən oldun...

- Nəq -

Sən oldun Sən Oldun
Aman yerim sən oldun
Sən oldun Sən Oldun
Güman yerim sən oldun

Hər yandan əllərimi əllərimi üzəndə
Sən oldun pənahım, uman yerim
Sən Oldun...

- 2 ci Bənd -

Gün olub qədrini
Bilməmişəm mən sənin
Gün olub üzünə
Gülməmişəm mən sənin

Sən hərdən inciyib
Ağlamısan bəlkədə
Gen gəzib göz yaşlarını
Silməmişəm mən sənin

Dost dosta tən gərək
Sən mənimlə tən oldun
Yenə də axırda
Mənə qalan SƏN OLDUN...


Söz: Baba Vəziroğlu
Ağadadaş Ağayev Sən Oldun Mahnı Sözü Ağadadaş Ağayev Sən Oldun Mahnı Sözü Reviewed by minbirmahni on Şubat 08, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.