Serxan İmamov - Sen Hardasan - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics



Sərxan İmamov - Sən Hardasan
Mahnı Sözləri - Sarki Sozu - Lyrics




Söz / Mus: Sərxan İmamov
---


Sən Hardasan Var həsrətim, kədərim sonsuz Yaşam deyil, yaşamaq onsuz (2x) Darıxanda xəyalların onu düşnür Ondan uzaq məsafələr qısa görünür Gözümdə canlanır yenə xatirələr Onun üçün ağladım keçən hər gecələr Gözlədim hər gün, hər gecə bəlkə gələr Gəlmədi yar


loading...

Sən hardasan, mən hardayam Uzaqlardasan, uzaqlardasan De hardasan, mən hardayam Uzaqlardasan, uzaqlardasan

Gəl yenə tut üşüyən əllərimi Səliqəyə sal dağınıq tellərimi (2x) İki dünya olsada bir səni sevəcəm Mən hər iki dünyada bir səni sevəcəm Ax bu zamansız ayrılıq verir zülüm Tanrı yaşatmasın mənə sənsiz ölüm Nə rəvadır hey ağlayam hey üzülüm

Sən hardasan mən hardayam Uzaqlardasan, uzaqlardasan De hardasan, mən hardayam Uzaqlardasan, uzaqlardasan .







minbirmahni
karaokesozler

Serxan İmamov - Sen Hardasan - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Serxan İmamov - Sen Hardasan - Mahni Sozleri - Şarkı  Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.