Ne Acayip Bir Haldeyiz - Şarkı sözü,Lyrics(Türküler)

Türküler
Şarkı sözleri,Lyrics




Ne Acayip Bir Haldeyiz






Dervredip alemi gezdim cihanı
Yok Anadolu'dan güzel yurt bana
Serpilmiş cihana vatan yavrusu
Gördüm hallarını acı dert bana

Dünyaya bedeldir milletin ferdi
Gördüm yarasını artıyor derdi
Zalimler her yerde eziyor merdi
İnsan dışı bunlar birer kurt bana

Gördüm görmeseydim bu halları
Melul mahsun olmus dönmez dilleri
Çehre soluk yorgun nasır elleri
Şikayetsiz yoktur gelen fert bana
Gördüm bu halları ağlar gezerim
Garibim gurbette candan bazerim
Nesimi'yim Anadolu mezarım
Olsun bitne bezden kefen yırt bana
Olsun siyah bezden kefen yırt bana
Olsun adi bezden kefen yırt bana

Söz: Aşık Nesimi Çimen



#minbirmahni #karaokesozler


Ne Acayip Bir Haldeyiz - Şarkı sözü,Lyrics(Türküler) Ne Acayip Bir Haldeyiz - Şarkı sözü,Lyrics(Türküler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 02, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.