Dağlar Benim Var mı Size Zararım - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics




Dağlar Benim Var mı Size Zararım


Dağlar benim var mı size zararım
Yar yitirdim içerimden yanarım
Eğer beni sevdiğime koymazsan
Ferhat olur taşlarını kırarım...

loading...


Oy dağlarım oy ben ağlarım oy
Oy dağlarım oy ben dertliyem oy...

Kuşlar öter, suyu çağlar dağların
Bir sevdaya ta gençlikten ağlarım
Kara sevda nedir, sen ne bilirsin
Kor ateşte hep yandıkça yanarım...


Oy dağlarım oy ben ağlarım oy
Oy dağlarım oy ben dertliyem oy...







▶️Söz: Bilal Ercan






#minbirmahni
#binbirsarki
#1001mahni
#karaokesözler




Dağlar Benim Var mı Size Zararım - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Dağlar Benim Var mı Size Zararım - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 11, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.