Bir Yandan Bir Yana Döndüm - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler)

Türküler
Şarkı sözleri,Lyrics




Bir Yandan Bir Yana Döndüm



O dağlarda biten kenger misali
Yel vurdu bir yandan bir yana döndüm
Irgalanmış bağda gonca gül gibi
El vurdu bir yandan bir yana döndüm
Ne zaman çağırsam yetişir hazır
Medet beklediğim Bozatlı Hızır
Kara duman oldum yağmaya hazır
Yel vurdu bir yandan bir yana döndüm




Durmuyor gözümden akan bu yaşlar
Candan dost dediğim Hasan'ı taşlar
Dağıldı başıma toplanan dostlar
El vurdu bir yandan bir yana döndüm







---
Söz: Hasan Erdoğan






#minbirmahni #karaokesozler



Bir Yandan Bir Yana Döndüm - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler) Bir Yandan Bir Yana Döndüm - Şarkı sözü,Lyrics  (Türküler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 01, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.