Baran Bayraktar - Yine - Şarkı Sözleri - Lyrics - Sarki Sözü






Söz: Baran Bayraktar
Müzik: Tuna Erlat, Kaan Çelik Metin Düzenleme: Tuna Erlat, Kaan Çelik Metin
---


"Yine" şarkı sözleri Kafam karışık sayende Yürüyüp büyüdükçe Dünya döndükçe Ses yükselince kaybetsem de Her gün değişsem de


loading...
Hep hayal ettim çoktan Vazgeçtim ben yine seni seçtim Yine bizi düşledim Gördüğüm sadece kendim Vakit doldu ne yazık Pişmanlık geç artık Aynadan kaçma Düşünceler saçma Delirdim galiba! Yine yine yine çok konuştum Diye diye diye sana boş bulundum Bile bile bile sana çok kuruldum Sonumu göre göre yalanına tutuldum Her şey yerli yerinde Gözükse de bir şeyler eksik içimde Sonumu göre göre yalanına tutuldum





minbirmahni
karaoke
Baran Bayraktar - Yine - Şarkı Sözleri - Lyrics - Sarki Sözü Baran Bayraktar - Yine - Şarkı Sözleri - Lyrics - Sarki Sözü Reviewed by minbirmahni on Şubat 15, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.