Seyyah Olup Şu Cihanı Gezerken - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler)

Türküler
Şarkı sözleri,Lyrics



Seyyah Olup Şu Cihanı Gezerken


Seyyah Olup Şu Cihanı Gezerken
Salınıp Dolanan Yare Uğradım
Pervaz olup pend ehlini yüzerken
Gerçek Erenlerden Pire Uğradım


Alnında Yazılı Hatt-ıDört Kitap
Vechi Kıblegahtır Kaşları Mihrap
Firdevsi Alada Açıldı Bir Bap
Böyle Bir Mubarek Şehre Uğradım


Care Nasır Olmuş bir ilim Yapu
Arifler O Şehre Eylemiş Tapu
Üstü Örtük Mevcut Oniki Kapu
On Sekiz Bin Alemlere Uğradım


Sır İçinde Nihan Olur Sırrımız
İnci Mercan Cevahirdir Karımız
Dur Alır Dur Satar Dost Pazarımız
İkilikten Geçip Bire Uğradım





Söz: Gedai





#minbirmahni #karaokesozler



Seyyah Olup Şu Cihanı Gezerken - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler) Seyyah Olup Şu Cihanı Gezerken - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 02, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.