Resul Abbasov ft. Xanim - Surpriz - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics



Resul Abbasov ft. Xanim - Surpriz
Mahni Sozleri - Sarki Sozu - Lyrics




Sözlər:



Gəl görüşək biz sənlə bugün - Yox padruqamın işi var mənlə bugün Burax o padruqaların başını Mən indi yuduzdurdum maşını Bax təzə əyin-baş almışam özdə - Əynimi geyinib gəlirəm gözle Gözlə deyirsənsə gözləyim mən Hünərim nədir başqa söz deyim mən Getsən gedəcəm, dursan duracam Gəldik Bakıdan İstanbulacan



Kapkara gözlerle, yaktın sineden Aşkınla tutuşup, yandım çingenem Çingenem, çingenem Kara gözlü çingenem Aşkınla tutuşup Yandım çingenem (2x)


- Çox danışırsan yalan mənə Yalan danışmıram inan mənə Lap istəsən telefonuma gir bax - Sən başqa sevənlərə bir bax - Gör onlar heç belə dalaşırlar Onlarda bizim kimi yaraşırlar - Bəhanə tapırsan hər şeyə sən Dava axtarırsan deyəsən Bu qədər dalaşma belə nolar - Vapşe bilirsən nə var?
(HƏ NƏ VAR?)
- Bilmirsən qədrimi bilmə - Qəlbim yanır ilmə-ilmə - Sən Allah məni dindirmə - Nə olsa sonu kədər olur

------

loading...
Təsəvvür eləki toyumuzdu - Eee yenə palatka O ucuzdu - Yaxşı razıyam amma şərt var Aha yenə maraqlı söhbət var - Toyumuz olanda deməli belə Necə istəyirsən elədə elə - Çağıraq dost tanışın çoxsunu - Birinci Aygün Kazımova oxusun - Sonrada Sibelcanı istəyirəm
Yox bir Şakira - Hə o da olsun
Bax bu müğənnilərin sayına - Sonra İngiltərədə balayına Hər nə istəsən sənə qurbandı Çoxu bizi görəndə yanıb odlandı Qoyma ayrılığa ürəyim yana Yazılsın hər yerə Rəsul və Xana


---------- - Vurulmuşam sənə nə gizlədim - Bacarmıram, Bacarmıram - Xəbərin olsun daha dözməyir - Sənsiz dayanmıram, dayanmıram ----------


Qız sənə bu gözü ananmı verdi babanmı verdi kimdən aldın - Mən səni sevdim günahmı etdim, xətamı etdim məni oda saldın Qız sənə bu gözü ananmı verdi babanmı verdi kimdən aldın - Mən səni sevdim günahmı etdim, xətamı etdim məni oda saldın





---
Söz-Musiqi: Rəsul Abbasov





---
Songs 1) Ebru Gündeş - Çingenem 2) Xumar Qedimova - Meni Dindirme 3) Talib Tale - Vurulmuşam 4) Aqşin Fateh ft. Elşen Xezer - Ay Qız








#minbirmahni
#karaokesozler



Resul Abbasov ft. Xanim - Surpriz - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Resul Abbasov ft. Xanim - Surpriz - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 01, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.