Nenni Nenni (Gitme Turnam) - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics



Nenni Nenni (Gitme Turnam )

Gitme turnam gitme nerden gelirsin
O şahı gülbanga benzersin turnam
Bir bakışta beni Mecnun edersin
Gönülden ikmala benzersin turnam...



Has nenni nenni, dost nenni nenni
Has nenni nenni, dost nenni nenni


Turnam gökyüzünde pervane döner
Dertli aşığına dolular sunar


Mümin kullar senden inayet umar
Tabibin lokmana benzersin turnam...
Has nenni nenni, dost nenni nenni
Has nenni nenni, dost nenni nenni

Kaşlarına mimdulvası yazılır
Cemalinden türlü benler düzülür
Seni sevmeyenden hakdan yüzülür
Bir Balım Sultan`a benzersin turnam...


Has nenni nenni, dost nenni nenni
Has nenni nenni, dost nenni nenni
Bugün ben Pirimi gördüm
Gelir salını salını
Selamına karşı durdum
Bağrım delini delini...

Hudey hudey bağrım delini delini
Allah Allah hey Allah

Getirdim yanıma geldi
Gamzesi sinemi deldi
Bir izzeti selam verdi
Aldım sevini sevini...


Hudey hudey bağrım delini delini
Allah, Allah, Allah ... bağrım delini delini

Kıymetine paha biçilmez
Cemalin nurdan seçilmez
Vakitsiz güller açılmaz
Derdim gülünü gülünü ....

Dedemoğlu der ağlatma
Sinemi aşka dağlatma
Varıp yadlara bağlatma
Zülfün telini telini...











#minbirmahni
#karaokesözler



Nenni Nenni (Gitme Turnam) - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Nenni Nenni (Gitme Turnam) - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 04, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.