İndin Dereleri Engin Mi Sandın - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

İndin Dereleri Engin Mi Sandın




İndin (indiğin) dereleri engin mi sandın
Dalı püsküllüğü dengin mi sandın
Yandım
İndin dereleri gölge basar mı
Suçu olmayanı beyler asar mı
Yandım


loading...



Giderin (giderim) giderin orman arası
Çekilmez ellerin gahrı belası
Yandım
Giderin giderin eski yurtlara
Derdimi silkerin (silkerim) yeşil otlara
Yandım 


Gide gide gitmez oldu yanlarım
Ağlamaktan görmez oldu gözlerim
Yandım
Gide gide kundurama kum doldu
Kum da değil mendilime kan doldu
Yandım 



Kaynak: Alaettin Zengin




İndin Dereleri Engin Mi Sandın - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) İndin Dereleri Engin Mi Sandın - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.