Hiçte Geziyor (Dostum Bizim) - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics


Hiçte Geziyor (Dostum Bizim)

Dostum bizim eli sormak istersen
Kimi kuru çulda, aç da geziyor
Onlar müslim oldu, bizler de gavur
Suçların sahibi başta geziyor...

loading...

Ağır sanayi ile yurdu donattı
Uçaklar yerine uçurtma yaptı
Ulan memleketi böyle kana bulattı
Masumlar ezilip hiçte geziyor...


Yine geldi Hac mevsimi geldi yaklaştı
Size dövüz ile kredi açtı
Töbestavurullah bu nasıl iştir
Beyfendi yine Hac`da geziyor...


İnanın ki vallah candan usandım,
kardaş usandım
im ne dedi ise sıktı ne kaldı
Bu bizim derdin ilacı sandı
Yine fakir gardaş ucda geziyor...


Nurşani`yim neden olmadan
Daha kendi bilincine ermeden
Bir satılmış ellerinden ölmeden
Yaşadık yine işte geziyok ...








▶️Söz: Aşık Ali Nurşani









#minbirmahni
#1001mahni
#binbirsarki
#karaokesözler


Hiçte Geziyor (Dostum Bizim) - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Hiçte Geziyor (Dostum Bizim) - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.