Dünya Benim Dünyam iken - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics


Dünya Benim Dünyam İken


Dünya benim dünyam iken
Yalınızım bu ellerde
Bu ellerde bu ellerde
Beni bilmeyen dillerde
Ben o yarsız olmam derken
Yalınızım bu ellerde
Bu ellerde bu ellerde
Beni bilmeyen dillerde


Bir duvarsız oda gibi
Gezerim beyhuda gibi
Okyanusda altta gibi
Yalınızım bu ellerde
Bu ellerde bu ellerde
Beni bilmeyen dillerde

Yaralı bir geyik gibi
Kerbelada şehid gibi
Vefasız Yezid gibi
Yalınızım bu ellerde
Bu ellerde bu ellerde
Beni bilmeyen dillerde

Ne olur Mahzuni halin
Kimedir bunun vebali
Şafakta bir kuş misali
Yalınızım bu ellerde
Bu ellerde bu ellerde
Beni bilmeyen dillerde







Söz: Aşık Mahzuni Şerif




#minbirmahni
#karaokesözler


Dünya Benim Dünyam iken - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Dünya Benim Dünyam iken - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 04, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.